måndag 23 juli 2018

Idag får det bli en lugn dag…

20 juli 2018-37357266_10155539561236129_5936245943874617344_n

Idag får det bli en lugn dag för mig. Tony körde till jobbet i vanlig tid idag och jag vaknade strax därefter. Jag har inte några särskilda planer för den här dagen utan jag kan ta det ganska lugnt och det är väl tur det eftersom jag fortfarande har ont i magen, något som jag haft i flera dagar nu. Inte nog med magvärken utan jag har fortfarande ont av gikten och värken i tårna samt i fotleden. Det är inte mycket bättre trots att jag nu har medicinerat med inflammationshämmande medicin i 2 veckor. Jag skulle medicinera med dessa smärtstillande i 3 veckor enligt läkaren och nu undrar jag om det verkligen kommer att bli bra. Visserligen skall jag ju hålla på med denna medicin i en vecka till så jag får väl avvakta och se hur det blir. Jag tycker ju att det borde blivit bättre efter de här 2 veckorna som gått. Svullnaden vid fotleden är ju inte heller mindre precis.

Just nu ligger jag här i sängen när jag bloggar och lyssnar på TV4´s Nyhetsmorgon. Egentligen hade jag ju tänkt att jag skulle gått ut å solat lite idag men eftersom magen strular så kanske jag stannar inne i stället, vi får se hur det hela avlöper. Det är i alla fall skönt att vara ensam hemma när jag mår så här, jag orkar inte vara social och inte ens prata med någon just nu.

165926320318942314jbMlWzOL

Önskar alla läsare en fantastisk dag!

9c3a1316
glitterfy9150856T342D36_thumb[4][2][2] 5c1f98f3

9 kommentarer:

  1. Hoppas du får en bra start på veckan :)

    SvaraRadera
  2. Håller verkligen tummarna på att det blir bättre :)

    SvaraRadera
  3. Håller tummarna verkligen! :) Hoppas du får en fin vecka!

    SvaraRadera
  4. Krya på dig. Hoppas du får en bra dag :)

    SvaraRadera
  5. Hoppas verkligen det blir bättre snart! kramiz<3

    SvaraRadera
  6. Mysig blogg du har. Jag tackar för ditt besök hos mig och för dina avtryck. Önskar dig en fin kväll!. Kram <3

    SvaraRadera
  7. Skönt med en lugn dag när man ändå inte mår toppen. Hoppas det blir mycket bättre nu den här sista veckan av behandlingen så att det blir bra. Man ska ju inte behöva gå runt och ha ont! Hoppas du får en bra dag :) // Petra Elisabeth

    SvaraRadera