söndag 15 juli 2018

Det blev en bra dag ändå…

cat-1508613_1280Godmorgon! 489942vyc475f1a4[5][3][2]652806e7h3p63er7[2][6][4][2]

Igår var det ju tänkt att jag och Tony skulle åkt iväg på Bakluckeloppis redan på morgonen men tyvärr så hade jag inte sovit så bra på natten och när jag vaknade igår kände var jag inte riktigt bra i min IBS-mage heller så vi valde att stanna hemma istället. Vid 10-tiden kom Anette, Christer och Alva hit eftersom Christer skulle fixa med deras bilar. Vid middagstid kom även Christian, Amanda och Calle hit. Det var kul att ha hela familjen samlad här. Det blev i alla fall några timmar som vi var tillsammans allihop innan Christian, Amanda och Calle körde vidare eftersom dom skulle iväg och grilla på annat håll, men senare på kvällen blev det grillning för oss andra här. Jag hade gjort både grönsallad och pastasallad som vi åt med grillat kött och korv.

Tony och jag skall snart äta lite frukost, sedan inväntar vi Anette, Christer och Alva idag igen. Christer skall fortsätta med reparationerna på bilen idag och så hoppas jag att det inte strular med något idag.

Önskar alla läsare en fantastisk söndag!1th_27803_thumb2
36903140_10210341759174525_1178913212163162112_n

glitterfy9150856T342D36_thumb[2]  nefelejcs_pillangoval

8 kommentarer:

  1. Tråkigt du inte kände dig helt bra igår! Jag hoppas du får en bra dag idag :)

    SvaraRadera
  2. Har också IBS, så förstår precis hur det är. Får också ställa in många projekt på grund av den. Så sorgligt när man tänker på det :(

    SvaraRadera
  3. Roligt med bakluckeloppis! Synd att du inte mådde bra och var tvungen att stanna hemma. Hoppas du mår bättre snart! :) // Petra Elisabeth

    SvaraRadera
  4. Hoppas du snart mår bättre ��

    SvaraRadera
  5. Hoppas att du ska få bli bättre snart, det är jobbigt med magvärk

    SvaraRadera
  6. Hoppas att du mår bättre snart :)

    SvaraRadera
  7. Tråkigt att inte må bra. Hoppas du kände dig bättre idag :)

    SvaraRadera
  8. Så tråkigt att ni missade loppisen :( skönt att det blev bra ändå.

    SvaraRadera