torsdag 27 november 2008

Saknar Dig….

Hus i snö Idag är det ett år sedan vi fick avliva vår älskade “Chippie”. Hon var en underbar schäfertik som vi fick förmånen att ha som vår familjemedlem i 11 år. 
Jag saknar henne så otroligt mycket!Minne av - ängelhund

Några dikter till min älskade vän!

Djupt i min kärlek
skall du alltid leva
alltid finnas till. duvor
Ty i kärleken
dör vi aldrig

- Vivi Berglund -

Chippie

Saknaden jag känner går inte att beskriva i ord. Varje minut och varje sekund finns du i mina tankar.

Du har nu vandrat vidare till en värld där du ingen smärta känner, allt du någonsin önskat dig finner du där.

Jag vet att du fortfarande finns vid min sida och följer varje steg jag tar som du alltid gjort. En dag ses vi igen och då släpper jag aldrig taget om dig.

Älskar dig så mycket.

Tack för den tid jag fick med dig.

Schäfer Silver 300x Jag saknar Dig

Chippie var en glad och snäll tjej, som hade
många hund och katt kompisar.
Vi har haft många härliga år tillsammans,
men när hon blev gammal och
sjuk, kämpade hon tappert mot sjukdom,
som tog alla hennes krafter.
Till slut orkade hon inte, utan fick gå
över regnbågsbron, till sina kompisar som
väntade på henne där.
Chippie du är borta,
men lever i mitt hjärta alltid.
Jag vet att du har
det bra nu, men saknaden
efter dig är så stor.
Vi träffas en dag,
du väntar på din matte där.

miss you Din matte

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar