tisdag 18 november 2008

Födelsedag

Idag är det ingen vanlig dag, för det är Christers födelsedag, hurra! hurra! hurra!
Idag är det en stor dag, för vår älskade svärson Christer fyller nämligen 25 år idag och vi hurrar för honom idag.
Vi hoppas att han får en underbar födelsedag och att hans lilla gumma har serverat honom frukost på sängen, vi får fira honom lite senare idag.



Ja må han leva, ja må han leva
Ja må han leva uti hundrade år
Javisst ska han leva, javisst ska han leva
Javisst ska han leva uti hundrade år.

Ett fyrfaldigt leve: HURRA! HURRA! HURRA! HURRA!




Många födelsekramar från
svärmor, svärfar & Christian

2 kommentarer:

  1. Tack så jättemkt! Ni är underbara! Vi ses lite senare idag. Kram

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Här var det tydligen mycket firande i dag. Det är ju alltid roligt, så jag säger också ett GRATTIS!
    Vilken trevlig sida du har, hoppas att jag inte glömmer bort att titta in här ibland. Skulle jag glömma så får du påminna mig. Det är ju lätt att glömma när man inte har bloggen på samma ställe.
    Jag önskar dig allt gott!
    Kram från livsnjutare!

    SvaraRadera