fredag 7 november 2008

Fredag på farten



Idag har dottern och svärsonen varit här och ätit frukost tillsammans med oss. Dom skall komma senare idag och äta middag också!

Svärsonen lagade Chili Con Carne igår kväll och det blev massor över,
så det blir rester från gårdagen för dom, sonen och Gubben. Jag har tänkt mig att köpa något
annat att äta. Vi skall nog en runda in på Systemet också och köpa lite gott vin och öl.

Gubben har kopplat in en ljudkabel till min dator och jag har loggat in på Danmarks Radios hemsida. Jag lyssnar just nu på DR Netradio. På fredagseftermiddagarna går nämligen ett av mina favoritprogram och det heter: "Fredag på farten" med Hans-Otto Bisgaard. Denna programledare är också en av mina favoriter, han är så go´ och har ett underbart skratt så man blir glad varje gång man lyssnar på hans program. . Han spelar fin musik, en jättebra blandning mellan gammalt och nytt och han intervjuar en hel del artister. I programmet ger han alltid ett middagstips inför helgen och idag skall det visst bli något som har anknytning till Mårtens aften.

Kram
Nilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar