lördag 29 november 2008

Adventshelg!

image006 Hej på Er där ute i novembermörkret! Imorgon är det första advent och idag skall jag adventspynta lite. Ska byta gardiner i köket, ställa fram ljusstakar, byta lite dukar m.m och så skall jag naturligtvis tända massor med ljuslyktor, det är något som jag verkligen gillar. Jag älskar änglar också, så dom måste fram!

En riktigt trevlig och mysig adventshelg önskar jag Er alla!

EN ÄNGEL VISKAR

Änglar finns alltid runt oss, som en img_45c0c5423f488manifestation av den största kärleken omsluter de oss, i varje ögonblick.

När mitt hjärta befinner sig i djupaste nöd, då kommer änglarna och ger näring till min själ.

Från osynlighetens världar de sjunger i tysta viskningar om kraften i den stora kärleken.

När jag känner ömheten i mitt hjärta, så vet jag att det var en ängels kram.

VÄNNER ÄR TYSTA ÄNGLAR  10-455102048

Vänner är tysta änglar som lyfter oss på våra fötter när våra vingar har problem att komma ihåg hur man flyger.

blogg_13210 

Det vackraste och mest värdefulla tingen på jorden, kan man inte ens se eller vidröra, det måste man känna med hjärtat.

Här i världen flyger skyddsänglarna ibland så högt, att vi inte kan se dem, men de ser alltid oss.

Det är med en liten ilning man inser, att det faktiskt bara inte är inbillning. Det finns någonting där ute som vakar över oss.

Kom ihåg att visa gästfrihet, ty det har hänt att de som gjort det har haft änglar till gäster, utan att veta om det.

Hur många änglar finns det?

En enda - som förändrar våra liv, är mer än nog.

rosa

Kram

Nilla

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar