onsdag 19 november 2008

Fotbollsgala

I måndags var det ju fotbollsgala på TV4. Jag tyckte galan var bra och jag tyckte pristagarna var helt OK men det som jag blev mest glad för var att Nanne Bergstrand, Kalmar FF fick pris som årets tränare occh igår morse såg jag honom på Nyhetsmorgon på TV, vilken underbar person han verkar vara. Så det får bli för honom jag gör vågen här på bloggen!

Igår fyllde svärsonen 25 år som Ni kanske har sett i gårdagens blogg. Det blev lite firande här med mat, tårta och kaffe tillsammans med familjen. Vi har tänkt att träffas några fler en helg och fira lite mera.

Idag skall gubben åka till Kristianstad på något som Arbetsförmedlingen skickat honom på och jag tror kanske att jag åker med honom. Jag tänkte att jag kanske kunde gå en runda på Kupan och se om dom har något kul hemma. Det är ju alltid roligt att gå i Second-Hand affärer, och hoppas på att man gör något verkligt fynd.

Jag slutar i alla fall mitt inlägg här och nu och återkommer eventuellt senare idag.

Kram till Er alla vänner!
Nilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar