onsdag 12 november 2008

Onsdag kväll

Idag har gubben mått bättre.

Huvudvärkstabletterna han tog igår kväll hjälpte inte, huvudvärken blev inte bättre utan det började göra ont i käken också. Han fick en av mina värktabletter, dom är ju mycket starkare och dom är inflammationshämmande. Värken försvann och han har sovit bra inatt och inte behövt ta några tabletter idag.

Mange och Carro har varit här och hämtat deras dator som gubben har byggt om med nytt moderkort m.m, dottern och svärsonen var också här en runda och fikade. Carro hade jättegott kaffebröd med sig och jag har suttit här vid datorn med kaffe och kaka.
En enda liten katt
förvandlar ett hus till ett hem.
- Pam Brown -


Senare ikväll skall jag eventuellt lägga upp lite auktioner på Tradera. Jag har samlat på mig en hel del som skall fotas och auktioneras ut.


Nilla

1 kommentar:

  1. Det tog visst tid att bli färdig, jag har suttit och väntat och väntat, men det var det helt klart värt väntan.

    SvaraRadera