tisdag 25 november 2008

Jerringpriset!!

Nu har vi fått värme här igen i huset och det känns gott!blogg_19637

Ikväll har jag varit inne på Sveriges Radios hemsida och röstat på “Jerringpriset”, där finns många fina idrottsmän/idrottskvinnor nominerade, bl.a Zlatan Ibrahimovic, Stefan Holm, Susanna Kallur, Jonas Jacobsson, Anders Olsson m.fl.

Min röst tillföll handikappsimmaren Anders Olsson, “Järnmannen från Hagfors”. Jag och min familj var med som funktionärer vid SM-simning i Olofström 2008-05-09 – 2008-05-11, då han bl.a satte världsrekord på 400 m fritt, därefter har vi följt hans framfart och prestationer vid Paralymphics i Beijing, Kina, där han var totalt överlägsen sina motståndare från start till mål.

Gå in här för att rösta på Er favorit till : Jerringpriset

Jag slutar här för ikväll och önskar alla vänner en god natt sömn blogg_132440  och att vi hörs igen i morgon!

ang_02[1]
Kram
Nilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar