tisdag 30 juni 2015

Sommarvärme, frikort, knyppeldyna och U21 - fotboll!

11219066_394020567473205_498576774011596819_n
Nu verkar det bli sommarvärme några dagar Sol
 
Jag älskar sommaren och värmen, men tyvärr så blir min värk värre när det är varmt eftersom foten och benet med min KTS svullnar mer. Jag tycker ändå om att sola å jag tycker att jag ser piggare ut med lite solbränna, så det får bli som det blir med värken. Idag har det inte blivit något solande för min del, men i morgon skall jag försöka ta mig ut för att bättra på solbrännan.Ö med palm

             
version-99a2bd9b6d518a7fac4b96769b3ad0ee

Nu har jag och Tony precis kommit hem efter att varit iväg sedan i eftermiddags. Först var jag på Vårdcentralen och fick min  fotvårdsbehandling. Jag fick också utfärdat frikort idag, så nu har jag gratis sjukvård fram till april nästa år. När jag var klar där så körde vi upp till Norrebodens second hand. Där hittade jag en knyppeldyna med tillbehör, knyppeldynan var inte så fin så den kommer jag nog att slänga men till denna medföljde en massa knyppelpinnar och knyppelmönster som jag skall sälja på Tradera. Jag har tidigare inhandlat en "spolmaskin" för knyppelgarn som jag också skall auktionera ut samtidigt. Vi körde sen vidare till Bromölla Bilför att handla lite matvaror. Det mesta hittade vi på Netto, men sen skulle jag ha galltvål, fönsterputs och lite annat som inte fanns på där så Tony fick handla det på Maxi. Jag väntade i bilen eftersom jag hade sån "jäkla" värk efter att ha varit igång hela dagen. Nu skall vi bara ta det lugnt och lite senare titta på fotboll, det är ju final mellan Sverige och Portugal i U21-EM.Fotboll

Kramringblomma1_72531661

NillaE8i686AcE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar