lördag 13 juni 2015

Dålig natt!


Ja, så blev det ännu en fin sommardag, klarblå himmel, solsken och redan 17 grader. 

Jag har inte sovit så bra i natt, hade sån värk när jag lade mig och den har inte släppt riktigt ännu, känner att jag har mycket vätska i kroppen också. Nu har jag i alla fall tagit mina mediciner så nu får jag hoppas på att det släpper under dagen. När jag inte kunde sova i natt så tog jag telefonen för att kolla Aftonbladet å tyvärr så fick jag då se att den unga flickan, 17-åriga Lisa Holm som varit försvunnen sedan i söndags hade påträffats död, det blev inte precis lättare att sova efter denna hemska nyhet. Jag har vaknat flera gånger under natten så sömnen har blivit lite si så där.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article20957250.ab





Snart blir det lite frukost här för mig och Tony, sen skall vi ut och köra lite. Det blir en runda till Kristianstad idag med ett besök på
Röda korset/Kupan
, där blir det nog så att vi fikar, dom brukar ha gott kaffe med hembakat, sen blir det en runda till Erikshjälpen också för att kolla vad dom har, vi behöver också handla lite matvaror. 

Kram






Nilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar