tisdag 2 juni 2015

Regn, regn och åter regn!

Hejsan vänner!

Grått, mulet och regnigt här idag också å absolut ingen sommarvärme ännu. Jag har hunnit en hel del idag, har varit i källaren och hämtat lite grejer också, det känns nu att jag gått några gånger upp och ner för källartrappen, men jag ger inte upp än. Nu några dagar framöver är jag ju inte hemma så mycket, men sen jäklar skall det rensas bland grejerna i källaren. Det är så mycket trevligare att vistas i källaren nu än tidigare. Det gjorde verkligen susen med den där dräneringen runt huset som vi fick gjort i höstas. Igår hann jag med att tvätta en hel del, så ikväll blir det till att få in den rena tvätten i skåpen. Troligtvis blir det en tur in till stan för mig ikväll också, jag vill ju så gärna in på Norrebodens Second Hand å kolla lite.


Nu är det dags för mig att fixa till mig lite innan vi kör in till stan.








Nilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar