tisdag 16 juni 2015

Såå trött på att vänta!

Förra veckan ringde min man ner til Kärlkliniken på UMAS i Malmö, ingen av de läkare som har hand om min sjukdom fanns på plats, sköterskan lovade att läkaren skulle höra av sig denna veckan, trodde att dom skulle ringa igår, men inget telefonsamtal igår heller. Idag ringer min man ner igen, så får vi se om han får nåt besked. Får jag snart inget besked om vad som kan göras vid mina "svullna kärl" så måste vi nog ta kontakt med nån ansvarig på Socialstyrelsen, för det kan inte vara rimligt att behöva vänta så här länge på ett svar från läkarna. Det är ju över ett år sedan jag sökte här i Blekinge för detta och besvären har ju bara blivit värre. 

Jag är en väldigt positiv person, men nu börjar jag må dåligt både fysiskt och psykiskt av denna ovisshet. 



















Nilla


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar