måndag 24 augusti 2009

Vänner och 70-talet!

signerire  
Gubben och jag satt här precis och pratade om hur mycket roligt vi hade haft i ungdomen och då kom jag att tänka på hur mycket kul jag haft med min väninna, jag vet inte var hon befinner sig just nu, kanske sitter hon där uppe i  Blekingeskogen, nej det tror jag inte, jag tror faktiskt hon befinner sig i den kungliga huvudstaden eller i alla fall i utkanten av den, det är ju lite svårt för en skogsmänniska och häxa att va´ mitt inne i stan. I alla fall trivs hon säkert där hon är just nu och hon kommer säkert ihåg allt kul vi hade tillsammans på 70-talet, eller så har hon förträngt det!

Här kommer en låt som jag vet att hon älskar!

Hugs, katt och kanin 

hugsd Nilla

1 kommentar:

  1. Tack...har det jättebra...visst gör jag det, var ju på de flygande tefatens tid..he,he..har oxå tänkt på det i dagarna..ja du vet ju varför...å så den låten är ju bara så underbar och ni oxå...har en favis till...kommer du ihåg vilken...kramisar

    SvaraRadera