torsdag 20 augusti 2009

Pigg och utvilad!


Idag är det en solig och fin augustidag här i Blekinge, det skall bli varmt sägs det. Känner mig ganska pigg idag faktiskt, har sovit bra i natt, så här bra utsövd har jag inte känt mig på länge och det är en härlig känsla! Nu hoppas jag också på att jag idag får positiva besked angående min fotvårdsbehandling.

Idag skall gubben och jag köra till Kristianstad för att handla en del. Jag har också ropat in Lasse Stefanz nya CD på Tradera, jag kan inte tänka mig att det är några dåliga låtar på den skivan, de som jag har hört spelas på Radio är kanonbra och den som ligger på Svensktoppen är ju så himla bra. Hon som sålde skivan bor i Kristianstad så vi skall hämta skivan där. Vår son Christian är inte hemma idag så vi tar hans bil när vi skall ut och köra, han har en väldigt avancerad ljudanläggning i bilen så på hemfärden från Kristianstad så skall det poppas rejält i bilen.

kontakt2 1243015b5qmfj5zmv
Keep the faith!
Everything is going to go your way,
Believe in Love, hope and faith!

1618170icuu30ezop  
 nalle(1) Nilla bloggOrPage_084808618_171737

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar