fredag 21 augusti 2009

Uppe med tuppen!

qrne Hejsan kära vänner!

Idag känner jag mig duktig som steg upp redan klockan 06.30, gubben sov till och med längre än mig, så brukar det inte vara, han brukar alltid vara uppe före mej, men nu i 2 dagar har jag varit uppe tidigare! Det känns jättebra, jag skall försöka sköta mig lika bra i fortsättningen, jag tror att jag kommer må bättre om jag är uppe tidigt och får bra tider och rutiner med mina mattider.

Nu skall gubben och jag ta en gullighund23434 fika innan vi fortsätter med våra göromål här hemma.

Linje, vacker

Jag vill skicka ett jättestort   grattisfzmnnpnumg  happy birthday till en härlig bloggvän som heter
Wenche, hon bor i Varberg och hon
fyller 55 år idag!

En liten dikt till Wenche! butterfly

Inga blommor eller vackra blader
Nej endast några små enkla rader
Jag skriver ner nu i all hast
Till dig som idag fyller 55 bast

Att fylla 55 är ingen fara
Det är trots allt två siffror bara
Hoppas dagen blir en riktig fest
Med mången livad och rolig gäst

imgcecd(1) 

 BambiThumper Nilla 

2 kommentarer:

  1. Tusen milioner tack, så gullig du är. Detta var värkligen en toppen present och en stor överraskning. Kram och tack än en gång.

    SvaraRadera
  2. Hej, jag hittar inte din gästbok, men skriver här nu då. Allt är upp och ner och någon har ljugit ihop en massa om mig, jag fattar inget. Vill inte tänka på det, bara rusa hit och dit och göra saker så att tankarna inte kommer.
    Jag fick ju ditt mail, tack gulliga du. Jag vet inte varför jag är så grymt hatad av somliga, tror det kan vara de som tror att jag är stark. Men de vet inget om vad som finns inom mig. Jaja, vi får väl se hur det går nu då. Jag har ju vänner iallafall IRL. Stora varma kramen till dig från mig.

    SvaraRadera