måndag 31 augusti 2009

Sista augustidagen!

hello10  

Idag så här på sista augustidagen har jag packat en massa Tradera-vinster som gubben är iväg 
och postar just nu. Sen skall han handla lite till kvällsmaten. Ikväll blir det nog så att han får fota lite saker åt mig som jag skall lägga ut på Tradera. Hoppas bara det inte kommer folk här ikväll, vi känner nämligen för att vara ensamma ikväll eftersom det i helgen inte blev så att vi kunde ta det lugnt. I fredags dök en kompis till oss och hans nya tjej upp här och i lördags kom Kari och en bekant till honom som ville ha hjälp med sin dator. Det tog nästan hela dagen att fixa den där datorn. I går hade vi egentligen behövt vara hemma och städa undan här men det var ju loppis i Vinslöv. Vi hade sedan länge planerat att åka iväg på det här loppiset och det gjorde vi också, vi handlade rejält billigt där. Dottern och svärsonen åkte tillsammans med oss på loppis, även dom fyndade en del.

Nu skall jag fixa i ordning lite här innan gubben dyker upp med maten som skall lagas till.

36f02977ef0fc414

Dagens citat!(39)

Om man icke vet
sitt öde i förväg
kan man leva
med sorglöst sinne.
- Havamal -

 

 

bild4CA9TE4AL 
Nillaxrirpen 

1 kommentar:

  1. Fick ni vara ensamma? Nu har jag lagt upp lite bilder på min blogg.

    SvaraRadera