fredag 22 mars 2019

Äntligen fredag!


God morgon kära läsare! 🌸🍀

Idag skiner solen här 🌞 Jag vaknade ganska tidigt idag, men kände mig "bakis". Någon alkohol har jag inte druckit så varför jag kände mig "bakis" vet jag faktiskt inte, jag var väl ganska pigg, men jag hade huvudvärk, jag får hoppas att den ger med sig. Igår kväll provade jag att gå lite utan syrgas, men det var ingen bra idé för jag kände mig väldigt andfådd. Det kändes som att mina lungor har blivit sämre än i höstas när jag gick utan syrgas, så det känns bra att de första ballongvidgningarna skall göras nästa vecka.


Jag har inte så mycket planerat idag men jag skall i alla fall fixa en del saker inför resan till Danmark. Innan jag kommer igång skall jag dricka kaffe och äta lite först. Kaffe på morgonen är ju ett "måste" för min del. Vad har ni för planer för denna fredag?


Önskar alla läsare en jättefin dag! 🌺🌷🌞



 


1 kommentar:

  1. Jag tänkte kika in och se hur det är med dig!�� Här är det också soligt men blåser riktigt hårt idag. Hoppas att ballongutvidgningarna kommer göra riktigt bra nytta för dig.
    Ha en fortsatt härlig helg!��

    SvaraRadera