onsdag 6 mars 2019

En aktiv dag...


Jag vaknade jättetidigt idag, faktiskt innan Tony stack till jobbet, jag tyckte jag var pigg och borde nog stigit upp direkt men jag började med att ta mina morgonmediciner samt kolla lite på datorn, sedan tänkte jag bara kolla lite på Nyhetsmorgon men då orkade jag inte hålla mig vaken längre utan somnade om så jag kom inte upp ur sängen förrän vid 10-tiden. Då började jag med att fixa frukost till mig... efter en stund dök Christian upp här. Han skulle fixa en del reparationer på en jobbarkompis bil men innan han började med detta så tog vi en liten snabbfika ihop.

Idag har Tony ringt till Thorax på Blekingesjukhuset i Karlshamn för att kolla hur vi ska lösa resorna och övernattningen i Danmark när jag skall läggas in på Universitetssjukhuset i Aarhus. Jag skall ju anmäla mig ganska tidigt på avdelningen på måndagen så vi behöver kanske ha övernattning båda från söndag till måndag på Patienthotellet och sedan behöver ju Tony ha klart med sin övernattning de nätter som jag ligger på sjukhuset. Min läkare skulle skriva dessa papper och sedan ska de skickas hem till oss. 

Ikväll är jag ganska trött men jag har fixat och donat en hel del här idag, jag hade tvätt som skulle vikas och läggas in i garderoben och sedan var det en del annat som skulle plockas undan. Jag har faktiskt orkat göra ganska mycket idag, det känns så skönt nu när det är lite i ordning här och att jag har orkat fixa detta.

     
Önskar alla läsare en jättefin kväll! 💖

Ta väl hand om Er och varandra! 💖



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar