tisdag 5 mars 2019

Snart dags att sova...

Hejsan!💜💛💜

Så är snart denna dag också till ända!


Igår och idag har jag känt mig ganska bra, jag är i stort sett frisk från förkylningen och smärtorna av gikten har inte varit så illa som för några dagar sedan. 

Ikväll när Tony kom hem från jobbet körde vi till Kristianstad för att handla lite. Vi började med att kolla lite på Erikshjälpen och där hittade jag en del stora fat till blomkrukorna som jag skall ha ute samt en del andra grejer. Vi körde sedan vidare till Rusta och handlade en del, Tony var också inom på Biltema där han handlade några grejer till bilen innan vi körde vidare ut till C4 Shopping. Jag handlade några örhängen och en plånbok på Ur & Penn, därefter åt vi middag (buffé) på Baked & Grilled och till slut handlade vi lite på Lidl innan vi körde hemåt. 


💜💛 💜 Nu skall jag snart sova så jag vill
önska alla läsare en God Natt! 💜💛💜

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar