torsdag 21 mars 2019

Torsdag igen o dags att handla lite...






God morgon alla läsare! 🌺


Idag vaknade jag tidigt trots att jag sovit oroligt inatt. Jag blir så himla torr i näsan av syrgasen så att det blir sår och i natt fick jag näsblod, det tog lång tid innan det slutade blöda och när jag väl hade somnat om ville Voli ut också. Han blir väldigt kissnödig av kortisonet som han får just nu så ibland vill han ut och kissa även på nätterna. 


Nu skall jag snart fixa lite frukost till mig sedan skall jag ta hand om gårdagens disk och tvätta lite. Jag skall också skriva en inköpslista eftersom Tony och jag tänker köra iväg och handla lite ikväll. Det är lite saker som jag skall titta efter på Dollarstore och sedan blir det nog en tur till Bromölla för att handla lite på Lidl.


Önskar Er alla en fin dag!💜

Ta väl hand om Er!💜










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar