lördag 9 mars 2019

Det fungerar igen…

111xGod morgon kära läsare!

Jag är så glad för att jag kan skriva mina blogginlägg likadant nu som tidigare. Allt var som vanligt när jag skrev mitt blogginlägg den 16 januari, men sedan när jag skulle skriva ett blogginlägg dagen därpå så gick det inte att lägga in bilder och foton via det programmet där jag tidigare skrivet mina blogginlägg (OpenLiveWriter). Jag tycker att jag gärna vill ha med bilder och foton i bloggen så jag fick blogga via Blogger.com i stället. Där kunde jag lägga till bilder och foton så sedan den 17 januari har jag bloggat därifrån men jag har ändå saknat att blogga från OpenLiveWriter eftersom det där bl.a. finns fler möjligheter hur och var i texten man vill ha bilderna placerade. Igår hade Tony kommit på hur han kunde fixa så att bilderna går att lägga in som tidigare.

1345494013

Ni kanske läste mitt blogginlägg i torsdags om min vän som hade fått sin profilbild stulen, min vän hade bloggat om detta igår. Här lägger jag in en länk till hans blogg.

Länk till mitt blogginlägg:
https://blankatorpet.blogspot.com/2019/03/nu-ar-han-borta.html

Länk till Calles blogginlägg:
https://callerockback.blogspot.com/2019/03/varning-alla-facebookare-jag-blev-kapat.html

53361256_10156902939387976_5467748102318325760_n

Igår fick jag besök av Christian efter att han varit iväg och besiktigat bilen. Vi tog en liten fika tillsammans innan han körde ut till Mjällby och sitt jobb på TitanX. Han har tidigare jobbat 2-skift och natt men just nu jobbar han helger i stället.

Igår kväll tog Tony och jag det ganska lugnt och idag ska vi åka iväg för att äta på China Wall tillsammans med min syster och hennes man.

0_ba646_c1fdc2a3_origunnamedpioppo

Önskar alla läsare en jättefin lördag!

Ta väl hand om Er och varandra!

631aaNamnlösscajoline_tuttifrutti_el39glitterfy9150856T342D36_thumb[2]_thumb[6]ursinha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar