torsdag 14 mars 2019

Såå trött…

20190314_100035God morgon kära läsare! Mini 001

Jag tänkte jag skulle bloggat igår kväll, men när vi hade ätit och jag skulle titta på TV så kände jag mig alldeles slutkörd och somnade vid datorn med TV´n på. Den här tröttheten har jag känt av ett tag och jag har väldigt svårt att hålla mig vaken, jag kan i stort sett somna när som helst på dygnet. Jag tror att tröttheten beror på att mitt blod är dåligt syresatt och även om jag har syrgas dygnet runt så är jag oerhört trött, men nu hoppas jag på att det blir betydligt bättre efter att ballongvidgningarna är gjorda men dessa ska göras i flera omgångar med några veckor emellan så det kan kanske ta lite tid innan jag känner någon förbättring. Det känns i alla fall bra att det snart är dags att börja med behandlingarna. Jag tycker det känns som en evighet sedan jag fick reda på att jag skulle genomgå dessa behandlingar, men det är ju “bara” 3 månader sedan detta blev bestämt. Tiden går verkligen fort annars men när man väntar på något sånt här så känns tiden lång.

20190313_190832xx
Gårdagens middag!

Jag har sovit oroligt i natt eftersom jag vaknat flera gånger med smärtor i bröstet. När jag vaknade idag hade jag tyvärr fortfarande ont så idag får det bli en lugn dag för mig. Nu ska jag snart äta lite frukost, det är väl på tiden nu när jag har varit vaken i mer än 2 timmar. 

e2077cb7
Önskar alla läsare en jättefin dag! flor
p.txt
infglitterfy9150856T342D36_thumb[4][2][2][2] 09bcfc92

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar