onsdag 9 september 2009

Svårt att köpa presenter

             
dziewczynka_ja1    6fc852e5b0b2d094
Här i Blekinge är det underbart sensommarväder och jag har tvätt 494384e1p6foy9sd
hängandes ute i det vackra vädret. Jag håller på att fundera ut en bra present till min gulliga svåger som fyller 60 år på fredag, men det är inte lätt att komma på något att köpa! Den här personen har det mesta och har efter hand köpt det som han behövt. Det går ju att ge ett presentkort också, men det tycker jag inte är så roligt. Jag tror i alla fall att jag har en idé om vad vi kan köpa, det blir
dottern, svärsonen, sonen, gubben och jag som skall lägga ihop till denna present. Vi får väl prata ihop oss ikväll så att vi har lite tid på oss att inhandla presenten. Han fyller på fredag men det blir på lördag som vi skall fira honom så vi har ju ytterligare några dagar på oss.

jkjlkjköli 

Jag skickar en hälsning till min underbara dotter Anette som har namnsdag idag!

Grattis på namnsdagen!!groda(1)

Untitled_thumb[2]

Nu skall jag ta en kopp coffee_steaming_md_wht_22758160kaffe ute i !cid_89FBD9C0-6EF1-4351-9BBD-50A625CD0AC2 solen!

wonderful_wednesday3_48938804
000_VA2579~1 Nilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar