måndag 21 september 2009

Ny vecka med fotboll!

Mondayagainmaninbed-2 Så var det måndag igen, en ganska seg sådan tycker jag, men förhoppningsvis blir inte hela veckan sådan. Den här veckan kommer nog sonen hem från Umeå och på torsdag kväll skall han troligtvis på fotbollsmatch, då är det match mellan Mjällby AIF och Landskrona Bois på Strandvallen i Hällevik, vinner Mjällby den här matchen så skrivs det historia, en seger på torsdag betyder nämligen att det lilla landsortslaget Mjällby AIF tar steget upp i den svenska elitfotbollens absoluta finrum – allsvenskan. Detta blir i så fall fjärde gången för Mjällby AIF. Sonen (Christian) vill nog att jag följer med till Strandvallen, men matchen sänds också i sin helhet på TV4 Sport så jag vet inte riktigt hur jag gör, det är också trevligt att se den på TV men naturligtvis blir det en fantastisk stämning nere i Hällevik!

dividers(3)

En fin änglakram hade min bloggvän Hjördis på sin blogg förra veckan och nu skickar jag den vidare till alla Er som läser min blogg!

En änglakram!

angel_53378990

En ängel bor i ditt inre, ingen kan se den, ingen vet om den.
Den finns i ditt hjärta den ger dig tröst och stöd.
Den finns där till dig för alltid, den finns när tårar rinner,
men även när glädjen strålar......

purpleangelpicture_53379324

ha_en_bra_dag_(16) Hugs

Nilla

2 kommentarer:

  1. Hej Nilla ! Tack för änglakramen. Den satt där den skulle. Även tack för dina tittar hos mig nu sen Pykkiz försvann. Jag mår inte riktigt bra å får inte riktigt ihop allt men nu är jag här. Ha det så gott så länge. Kram tillbaka! Carina kattatant

    SvaraRadera
  2. Klart vi ska gå på fotbollsmatch!

    SvaraRadera