tisdag 15 september 2009

Mobbing på bloggarna!

 i2k2dy
Usch vad hemskt med all denna mobbing på bloggarna. Jag har en massa fina bloggvänner, bl.a på nogg.se och där finns just nu en massa skitprat för att starta bråk mellan vänner och det är så tråkigt! Där finns det personer som utger sig för att vara någon annan och skriver en massa skit i gästböckerna. Jag hoppas att detta stoppas och att mina fina bloggvänner inte behöver släcka ner sina hemsidor och bloggar på grund av detta.

fdfdfdfkendlinkslut

Här lägger jag in en dikt och ett citat som jag tycker passar till det här inlägget!

Har du lämnat en blomma?

Har du lämnat
en blomma idag
i form av ett gott ord.
Har du låtit din sol stråla
över dina medmänniskor?

Eller har du lämnat
tistlar och törnen
i form av vassa ord,
och låtit regnet falla ner.

Vi måste visa
mera ömhet för varandra
strö blommor omkring oss
och ha ett gott skratt
så att solen lyser.
- Wilhelmina Schedin -

 img_48b04717dd90e blogg_2094

Citatet!

Tre saker är viktiga i livet!
Det första är att vara vänlig!
Det andra är att vara vänlig!
Och det tredje är att vara vänlig!
- Henry James -

Yg_(7)

Nilla139945_red_heart_paperweight_50386205

1 kommentar:

  1. Hej Nilla!
    Mycket bra skrivet, men ack så sorgligt att det ska behöva finnas mobbing även på internet.
    Tänk om vi kunde le lite mera mot varandra och hjälpa varandra.
    Ha det gott!
    Kram från livsnjutare!

    SvaraRadera