tisdag 15 september 2009

Marcus Birro bloggar igen!

195_thumb1

God morgon kära vänner!

En ganska bra natt har det blivit, visserligen har jag vaknat flera gånger i natt också men jag känner mig ganska utsövd faktiskt.

egy

Jag är också så glad för att jag igår var inne på “Passagen” för att kolla bloggarna där, och till min förvåning såg jag att Marcus Birro har börjat blogga igen. Han bloggar alltså på “Passagen” från och med i söndags. Det var verkligen en trevlig överraskning att denna underbara människa och poet som Marcus är har börjat med bloggandet igen. Jag hoppas att Marcus också kommer tillbaka till P4 och Karlavagnen, jag och gubben lyssnade i stort sett varje fredagskväll när han var programledare i det här  programmet, vi saknar honom, men hoppas att han återkommer även på radion. Jag skrev ett inlägg på den här bloggen förra året om Marcus Birro, läs gärna inlägget här:  http://blankatorpet.blogspot.com/2008/11/var-rdda-om-varandra.html

2114859yevelk7rnr_thumb1Nu skall jag försöka få i mig lite frukost innan jag sätter igång med att tvätta m.m.

1786453evfdxq4v0g_53026654_thumb2

PinkSwirlHeartsthumb_thumb2b9ee87fb0dbcad55Nilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar