måndag 14 september 2009

Hejsan vänner!

_Good20Evening_hkmnSST 30
Nu är jag åter här vid datorn igen, det har inte blivit något bloggat sedan i fredags så nu tänker jag skriva ner lite om vad jag har hittat på sedan dess.

1682763o7bg0wr6lz

I fredags var gubben, jag, dottern och svärsonen i Kristianstad för att köpa present till min svåger och på hemvägen körde vi till Torsö för att hämta fisk som gubben hade fått av en fiskare och vidare därifrån körde vi till Norje för att kolla vad som var fel på dotterns och svärsonens bil, den ville nämligen inte starta tidigare på kvällen. Gubben fixade detta så att bilen var körklarroeddyt igen och efter det blev det hemfärd för att packa presenten till svågern. Sen skulle vi ju få i oss lite yg140 mat och rensa fisken som skulle frysas, när allt detta var klart var vi rejält trötta.

684687az24rhrc85På lördagen körde vi till Filkesboda, som ligger i norra Skåne, där hade min svåger Sven sitt smoelferne(3) födelsedagskalas och det var en mycket trevlig Ballons-1 happy0064 dance2 fest.

Igår var jag ganska trött, inte för att det blev så jättesent i lördags men jag har ju varit jättetrött sista tiden, vi får se vad läkaren säger på onsdag om detta, det känns som sagt inte riktigt rätt att jag skall vara så här trött alltid. Jag orkade i alla fall packa Tradera-vinster igår medans jag följde Mjällby AIF:s match, det gick bra för Mjällby, 080402cool_prv120103_emA52_prvdom vann matchen mot Qviding med 2-0 så nu har dom säkrat sin plats till cheers Allsvenskt spel nästa år.

Ikväll har gubben och jag varit i stan, vi har postat Postx Tradera-vinsterna och handlat lite. När vi kom hem plockade vi undan lite här hemma så att vi nu kan sitta och koppla av lite.

2r464mzlj36_GreatEvening1

56tt Nilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar