fredag 18 september 2009

Lugn fredag!

filnamn-b8b3082649c05c00598e93246457db244ab316da22dac

Ikväll har gubben och jag varit och handlat, vi hann även in på ett par Second-Hand affärer i Bromölla. Jag hittade bl.a några böcker bloggOrPage_081393244_23400 som jag skall lägga ut på Tradera, jag fyndade också lite saker till mig själv. I morgon blir det nog en runda till Kristianstad på förmiddagen, på eftermiddagen skall gubben, jag, dottern och svärsonen köra upp till min syster och hennes man som bor på Blankatorpet, gubben skall hjälpa svågern med att flytta antenn TV-antennen. Med stor sannolikhet blir vi bjudna på middag också, det brukar alltid bjudas på god mat Mat när vi besöker systern och hennes man. Nu har gubben och jag mailat e-mail våra Tradera-köpare, vi hade en hel del auktioner som avslutades idag nämligen.

 (50) 
aaaa(138)

Ha det bäst!

Kramizzar från Nilla

1 kommentar:

  1. Ha det bra själv min vän. Här är strålande väder, i dag ska jag rensa lingon som sedan ska bli lingondricka. Kram // Hjördis

    SvaraRadera