torsdag 3 september 2009

Födelsedag!

bild4 Jaha så blev det min födelsedag, gubben jobbade bara halva dagen idag, nu skall vi fortsätta här hemma med lite städning innan det blir födelsedagsfirande, det blir väl inte inte så mycket firande men dottern och svärsonen kommer nog hem och det skall bli trevligt. Sonen är däremot fortfarande kvar hos Madde i Umeå.

Jagfyllerår53

Jag har fått många fina bloggOrPage_085939752_19949 födelsedagshälsningar via  Facebook och det kändes verkligen roligt, jag vill gärna  tacka thankyoualla för de fina hälsningarna.

hogertrafik 100PX-~1Idag för 42 år sedan så hände något alldeles speciellt som jag alltid tänker tillbaka på när jag fyller år, den dagen då jag fyllde 11 år, alltså den 3:e september 1967 blev det högertrafik i Sverige.  divider29_37990106

Här får ni också en mycket fin sång med Brolle som stämmer så bra in på mej, eftersom jag föddes i en liten by som heter Gillesnäs!!

animal(17)

933117u2vhog2hzk nt it lt ltat

1 kommentar: