onsdag 16 september 2009

Bältros

262rvxl
Idag har jag varit hos läkaren för mina utslag, det är en 
bloggOrPage_98589785E-02_82227virusinfektion, en typ av bältros som jag har, min läkare skrev ut mediciner som jag skall ta för det här. Jag fick också förnyat mina recept på smärtstillande så nu har jag en massa Mediciner mediciner att hämta ut, har räknat på ett ungefär att allt som allt kommer medicinen att kosta ca 500 kronor och jag  tänker hämta ut den tidigast på fredag när jag får min pension. Jag fick också pratat med läkaren om min  trötthet, men alla mina prover var bra med fina värden, hon sade att det är på grund av all min värk som jag är så trött och då verkar det ju va så att jag får stå ut med att alltid vara trott trött eftersom jag vet att värken kommer jag att ha kvar hela livet.

Nog om detta tråkiga med sjukdom, när jag hade varit hos läkaren så körde gubben och jag till ICA och köpte kaffe och wienerbröd för att överraska svärsonen på jobbet! 
Vi fikade
kaffekopp1_1208017737_1016193 tillsammans med honom innan det var dags för oss att köra in till stan igen, vi hade ju glömt att skicka sonens papper till Försäkringskassan.

Nu skall vi strax äta mat lite sen blir det väl inte så  mycket mer gjort här ikväll.

23j4pid Nilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar