torsdag 17 september 2009

Efter Tio med Malou

GM2  Nu skall jag strax titta på ”Efter Tio” med Malou von Sivers, jag brukar nästan varje dag titta på det här programmet som jag tycker är jättebra. Igår var det ett bra program med gäster som Björn Ranelid, Jan Guillou och Plura. Jag försöker att inte missa något program där Björn Ranelid är med, igår var det alltså på TV och för ett par veckor sedan var han på Radion, på P4 i ett program som hette Rickard Olsson möter Björn Ranelid. Det programmet kan jag verkligen rekommendera Er att lyssna på, det går ju att lyssna igen i 30 dagar efter att programmet har sänts. Björn Ranelid kommer i dagarna ut med en en ny bok som heter:
untitled “Jag skänker mig dina vackraste ord”, den här boken tänker jag troligtvis köpa i höst eller eventuellt önska den i julklapp.
Bilden har jag lånat från TV4:s sida.

uwyrxx

Nu skall jag fixa mig lite frukost och sedan skall jag äta den medans jag tittar på TV en liten stund.

filnamn-0f47aa0fcbf850ce960d771b43847ff849ca894fd4d63

Nillaefe2985afc7283bd 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar