tisdag 8 september 2009

Mätt och belåten!

fijne_avond_211 Nu har jag och gubben ätit, vi är mätta och belåtna eller rättare sagt, jag har ont i magen som är ganska vanligt nu för tiden när jag har ätit, men det blir säkert bättre så småningom. Nu har jag en massa tvätt  bams162 som jag skall vika ihop och sen skall jag sätta mig i soffan med min datorFlicka vid datorytterligare en stund innan  det blir  läggdags.

aeartfiglin

Var Uppriktig   toxdrcx(2) blogg_23850


Var uppriktig, för det finns några som tror på dig.
Var stark, för det finns ännu så mycket att nå.
Var modig, för det finns så mycket att våga.
Var en vän, för vänskap kommer alltid tillbaka.
Var generös och glöm det som du gav.
Var ödmjuk, för vi har alla våra svagheter.
Våga titta upp och skratta, älska och inspirera andra.
-Okänd författare-

th_angelrrtr_30143722  Nillablogg_9734

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar