torsdag 15 januari 2009

Nu är vi hemma igen

Nu har vi handlat, jag och gubben var i stan och handlade lite grann och efter det körde vi en runda ut till Mjällby och där handlade vi en del mat så nu ekar det inte i kylskåpet längre. Ikväll blir det nog lite TV-tittande för min del.

forYou6 


En vänskapsdikt!heart

Om du har en hemlighet att berätta kan vi prata hela dagen.

Om dina drömmar någon gång verkar omöjliga
  ska jag rycka dig i kragen.

Om du inte en enda chans ser, finns jag där tills du ler.

Och om nån skulle krossa ditt hjärta skulle jag vara där tills du inte länge kände någon smärta,


när allt gått fel, när du inte orkar mer när du behöver en vän...

så finns jag här!!

408727i48e626jo8 
Dagens citat!

Om man i djupet känt en enda smärta, så förstår man alla andras lidanden.
- Fredrika Bremer -

Kram1235590ipf4ug36mx

Nilla

 

1 kommentar:

  1. Din blogg är jättefin med alla läckra bilder! Och fina små tankeväckande texter.

    SvaraRadera