onsdag 21 januari 2009

Mammografi!

 blogg_184434  Idag har jag varit på mammografi i Karlshamn. Gubben körde mig till Blekingesjukhuset i Karlshamn och när undersökningen var klar så vi inne i ett par affärer och kollade lite. Nu har vi varit hemma i några timmar och gubben har börjat elda eftersom det var lite småkallt här när vi kom hem.  Ikväll ska jag lägga upp lite auktioner på Tradera, gubben har fotat lite åt mig så nu skall jag redigera bilderna och lägga upp auktionerna. Kolla gärna våra auktioner som vi har ute just nu. Jag har detta med Tradera som en liten hobby.

blogg_205122

Leva i kärleken och sprida den.
Det är det enda vi har att göra
på denna jord.
Allting annat är ingenting.
- Margareta Melin -
  
heart
Önskar Er alla en trevlig kväll!
blogg_22020  

Kram

Nilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar