söndag 25 november 2018

Nu är det gjort!

e45779d0Nu har jag gått ur en del grupper på Facebook och det känns väldigt bra att ha lämnat dessa grupper även om jag tycker att det är ledsamt att det blev så här. Jag har absolut inte något emot grupperna eller personerna som är medlemmar där men det har varit energikrävande både för mig och en del medlemmar att jag var med där med min blogg. Detta beror mycket på att det har funnits ett krav att man som medlem skall kommentera tillbaka på varandras bloggar och många har haft problem att kommentera i min blogg. Jag vet inte vad det beror på och jag har gjort allt som jag kunnat göra för att det skulle vara smidigt för medlemmarna, jag har skrivit till min bloggportal och påtalat problemet men det finns inget mer att ändra för mig eller från min bloggportals sida så jag valde i stället att lämna dessa grupper. Nu får jag se om några av medlemmarna kommer att fortsätta läsa min blogg eller om dom bara läste för att det var ett krav att kommentera tillbaka till varandra. Det känns i alla fall bra att ha tagit detta beslut.

tumblr_pi58grzk6b1umjxg9o1_1280

d0395200

Önskar alla läsare en jättefin söndag!smiling-face-with-heart-shaped-eyes_1f60d.png2[3]

glitterfy7111057T719B81f97c3a70

2 kommentarer:

  1. hade oxå behövt rensa bland alla grupper man är med i för de e nog fler grupper som får en att må dåligt än de grupper som gör att man mår bra

    SvaraRadera
  2. Åh så hima skönt att göra en sån rensning ibland!

    SvaraRadera