lördag 3 november 2018

Denna dagen, ett liv…

tumblr_pge6dgJ98s1s3ceb5o1_1280Idag har jag och Tony haft besök av min syster och hennes man. Min syster bjöd på middag som hon hade tillagat. Det blev lamm med potatisgratäng och en päronkaka  till kaffet efter det. Nu har jag djävulska smärtor i båda fötterna så det blir sängläge för mig resten av kvällen. Mobilen har precis larmat om medicindax så jag har tagit mina kvällsmediciner samt en del smärtstillande. Just nu har jag så djävla ont så jag vet knappt vart jag skall ta vägen. Jag hade tänkt kollat på någon film eller serie på datorn men jag kan inte koncentrera mig på någonting med dessa smärtor så jag får väl bara ligga här och hoppas på att medicinerna snart tar det värsta av smärtorna. ouch


20181103_200728


glitterfy7115353T383B81109284145_006

1 kommentar:

  1. Stackars dig som får stå ut med denna värk! Hoppas du kunde njuta lite av din systers besök. Lamm är ju så gott om det blir tillagat på rätt sätt

    SvaraRadera