måndag 1 december 2008

Upprop! Till alla Er med underbara katter!

 liten dricker Som Ni kanske har läst tidigare i min blogg, så tycker jag att jag har världens underbaraste katt, men likadant tycker säkert alla Ni där ute som också har katter, att just Er katt är den underbaraste i hela världen!

Nu har Expressen en tävling som heter: Miss Lussekatt! http://www.expressen.se/nyheter/1.950471/tavlingen-med-klos-kora-miss-lussekatt

Katt med tomteluva 2
Nu ber jag Er
: ta och skicka in en bild på Er katt till den här tävlingen: lussekatt@expressen.se 

Jag kommer eventuellt att skicka in en bild på min katt, men visst hade det varit kul om någon av mina bloggvänner skulle vinna denna tävling, jag skulle glädjas med Er och katten.
1020-Sweet-Cats-231-x-465
Och så vill jag naturligtvis påminna min väninna uppe i skogarna om att ta ett foto på sin katt och skicka in till tävlingen!

Och sist men inte minst “Grattis Ossian” på namnsdagen!

billedsne








Kram
Nilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar