torsdag 4 december 2008

Hemma igen…

billedjul1
Ja, nu är jag hemma igen, idag blev det ett besök på Vårdcentralen och därefter vidare till Akuten i Karlshamn. Har haft sån jäkla värk sedan i lördags. Idag blev det i alla fall provtagning, ultraljud på benet m.m. Ingen propp i benet som tur är, värken kommer troligtvis från ryggen med ischias som följd, sen är det ju otur att det är i det benet som jag redan har mina smärtor i. Nu blir det medicinering med starka värktabletter och så får jag hoppas på att det snart går över. Det får faktiskt räcka med den ständiga värk som jag redan har i foten och som är kronisk.
y1pJvs9kozqFSAr98wmTd-N7YeM46lw4HtLe3ylO3OktdrizuQ2RxFPpRc2GmOUtWO8  
Nu till något positivt! Jag är ju lyckligt lottad som har en underbar familj och goda vänner. Gubbens bil var sönder idag och dottern och svärsonen ställde upp och körde. Gubben var med mig och höll mig sällskap på akuten. Sonen skulle till Olofström på julavslutning med simgruppen, men Ulf körde och hämtade honom och körde hem honom också, så det mesta har ju löst sig.

Jag har inte kunnat koncentrera mig på något alls idag, men nu har medicinen börjat verka och det känns mycket bättre, tänkte att då får det bli ett inlägg här på bloggen.

Förhoppningsvis får jag sova ordentligt i natt, i morgon hoppas jag orka med lite mer, har massor som skall göras här hemma och det känns inte roligt att be andra om hjälp hela tiden.
good-night-1075 
Hoppas att Ni alla och får en god natts sömn och en fin morgondag!

Krambears_144
Nilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar