måndag 1 december 2008

December

 
img_45b84f28b071a
Ja, så var det första december och denna månad med all julstress, jag har i alla fall bestämt mig för att inte stressa. Jag brukar gilla julen och tycka om att julpynta massor, men den rätta känslan har inte infunnit sig ännu, vet inte riktigt varför det är så och vad det beror på. Jag hoppas i alla fall att det blir en fin jul, jag är ju egentligen jätteglad för att i år skall sonen, dottern och svärsonen fira jul med oss, min kära storasyster och hennes man kommer väl också hit så det blir nog en fin jul i alla fall.monate00013

  DAGENS GÅVA

Dagen ger dig en gåva.
Den ger dig tjugofyra timmar,
att använda så meningsfullt som möjligt. !cid_D93D8C5F-F9AE-42A7-9A76-8C9CAA7B5F60
Låt denna dag ge dig insikt,
om den fantastiska styrka du har inom dig.
Låt lugn och ro infinna sig
när dagen är slut.

- Okänd Författare-

Hoppas att Ni allihop får en underbar dag!

Kram
Nilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar