torsdag 20 december 2018

Gårdagens shopping och lite annat…

59eacb4d2w_20140101222450Go kväll kära läsare! 53_20170201154719

Så är jag här igen efter en dags bloggpaus. Igår gick jag upp vid åttatiden och fixade till mig samt åt frukost tillsammans med Tony som hade tagit ut en semesterdag. Vid
10-tiden körde vi mot Danmark och Helsingör. Vi körde direkt ut till Prøvestenscentret där vi handlade mat och dricka till bl.a. jul och nyår. Det blev en del inköp gjorda på Lid, Netto samt Kvickly som ligger i detta köpcentrum. Vi hade pratat om att vi också skulle köra ner till Helsingörs centrum för att handla lite där samt äta på restaurangen som som vi brukar äta middag på när vi är i Helsingör, men tiden gick och klockan började bli ganska mycket när vi var klara ute vid Prøvestenscentret så vi körde direkt mot färjan för hemfärd i stället. Vi hade ju en bit att köra från Helsingborg och hem, sedan skulle bilen lastas ur och eftersom vi hade lånat bil av Åke skulle ju denna återlämnas också så vi insåg att det skulle bli ganska sent innan vi skulle vara klara. Det var tur att vi gjorde så för det blev ganska sent innan vi kunde sätta oss ner och koppla av samt äta lite.94672638_large_lth_christmaschic_e_32

Idag vaknade jag tidigt och var ganska pigg så jag satte mig lite vid datorn och fixade lite grejer men sedan insåg jag att jag behövde sova lite till så jag lade mig och sov ett par timmar till. Jag hade inte så mycket planer för den här dagen och det var väl tur det eftersom jag har varit jättetrött hela dagen. Lite har jag i alla fall fixat här och skall göra lite mer nu ikväll. Vi skall bl.a. sortera upp grejerna som vi handlade igår och sätta detta på plats för som det är nu så står allt i vardagsrummet. Jag tänkte också att vi skulle slå in julklapparna ikväll för i morgon kommer Alva hit och sedan skall hon sova här tills på söndag då vi skall köra ner till Vinslöv för att fira “Lille Julafton” där tillsammans med Amanda, Christian, Calle, Anette, Christer, Alva, Britt-Marie och Sven.
9b0f5f4f
Önskar alla läsare en jättefin torsdagskväll!1b0057266693183c408771cbd6b006d5
7e89782dglitterfy7115403T875B814f61eafeglitterfy7115353T383B81[2]37_20140124222545

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar