måndag 17 december 2018

Är ni taggade inför julen?

2eec9831nvinterhej[6]God förmiddag kära läsare!18633-20091211-0a1b2a 

Hur har ni det? Är ni taggade inför julen? Tyvärr så har jag inte fått så mycket julkänslor ännu, men det blir ju jul ändå och jag hoppas att det skall bli en trevlig jul.
Julklapparna är inhandlade, ja vi köper ju bara julklappar till barnen, det blir alltså bara till barnbarnen och det är ju inte så betungande.

 2_20170425010320Idag och i morgon jobbar Tony men sedan på onsdag skall han vara ledig och då har vi tänkt att vi skall köra till Danmark för att handla lite god dricka och annat till julfirandet. Jag älskar ju Danmark så detta ser jag verkligen fram emot. Det skall bli så härligt att få tillbringa en dag i vårt underbara grannland. I år har vi varit i Danmark flera gånger men det är ju ingenting mot när våra barn var små och vi åkte till släkten i Danmark, då blev det många resor och vi stannade i flera dagar. Min man har ju fortfarande släkt i Danmark men tyvärr så har vi inte så mycket kontakt längre. Tony  jobbar sedan torsdag och fredag också men sedan börjar hans julledighet och han kommer att vara ledig över jul och nyår. Egentligen var det ju meningen att hans skulle slutat detta jobbet vid nyår men han har fått förlängt med ytterligare 3 månader så nu har han jobb fram till i vår.

red_ribbon_02v

Nu har jag precis ätit min sena frukost så nu skall jag försöka ta tag i lite saker här hemma.

6914844eÖnskar alla läsare en jättefin måndag!2cmm0ir.jpg
glitterfy7115403T875B81
a1b84d30
7d729e20glitterfy7115353T383B819

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar