onsdag 22 juli 2009

Nya jeans!

Go´ morgon vänner!

morning 
För några veckor sedan fyndade jag två par jeans, men när man är så liten som jag är byxorna alltid för långa och jag får lägga upp dom. Igår var min syster och hennes man här, min syster hade sin symaskin med sig och 7_20_7 fixade mina byxor. Det som tar längst tid när mina byxor skall läggas upp är att mäta så att båda benen blir lika långa eftersom mitt ena ben är längre än det andra.

Min syster hade lagat kålpudding som hon bjöd hela vår familj på, sen blev det kaffe med hembakad
“Toscakaka” och glass med rabarberpaj som faktiskt bakar  jag själv hade åstadkommit.

Igår spelade mjallbyaif Mjällby AIF mot ifk_norrkoping IFK Norrköping borta. Mjällby vann matchen med 1-0 och det var lagets sjunde raka seger. ssoo Just nu är det enkelt att vara MAIF:are!

Sonen kom precis hem igen, han har varit på bilprov  Bilprovningen och gjort efterkontrollen, så nu är bilen körklar igen.

Nu skall sonen och jag äta lite frukost sen blir det till att sätta igång med dagens sysslor.

1632779g4xki3u4fb

Dagens citat!

"Vänliga ord är små och enkla att säga, men de ekar i oändlighet."

hugssDogHoldat

blomhink Nilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar