tisdag 28 juli 2009

Boccia, fotboll och loppis!

but41

Här kommer ett litet inlägg från mig denna soliga tisdag i Blekinge.
qbmsn(2)

I fredags åkte jag och några andra till Himle, vi övernattade på Himle Stugor och Camping och i lördags morgon begav vi oss iväg till Falkenberg för att spela Boccia i Falkenbergsspelen. Detta var en lagtävling och vi hade anmält ett lag från Sölvesborgs HIF. Vårt spel gick inget vidare men det var i alla fall kul att komma iväg och spela, mycket trevligt folk träffade man också. Vår grupp vanns av ett lag från Stockholm som heter Tranan HIK, ett lag bestående av tre mycket trevliga Stockholmskillar. De här killarna vann också hela tävlingen, så här får dom fes11ett stort GRATTIS från mig!
bild
Min syster och hennes man hade varit och plockat bl%C3%A5b%C3%A4r blåbär i helgen, jag har fått en del bär som jag har lagt i frysen. Det skall bli gott att ha dessa till bakverk m.m.bilddisney_315  Ikväll spelar mjallbyaif Mjällby AIF hemma på Strandvallen i Hällevik, där dom möter
ifk_norrkoping IFK Norrköping. Sonen åker antagligen ner till Hällevik för att se matchen men för min del blir det nog att följa matchen på radion.
bild
Eventuellt blir det också en runda in till stan lite senare i eftermiddag, idag är det ju nämligen öppet på Norrebodens Second-Hand butik.
have-a-beautiful-day 
HED   img_47300d1ee78bb
nilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar