söndag 19 juli 2009

Godkväll vänner!

bloggOrPage_083966333_19315 Godkväll alla goa´ människor!

Nu är det ca en vecka sedan jag skrev något i bloggen så här kommer ett litet inlägg.

I måndags var min syster och hennes man här en liten stund och fikade, sen körde sonen och jag iväg för att köpa delar till hans bil.

Tisdagen tillbringade jag här hemma och på kvällen blev det tv_1205357584_358631  TV för hela slanten, vilken fantastisk TV-kväll det blev, först Allsång på Skansen, ett helt underbart avsnitt med många fina artister, bl.a, Alexander Rybak, vilken go´ kille och hans framträdande med Elisabeth Andreassen var fantastiskt, sen var det ju mina dansbandsfavoriter Larz Kristerz och min favorit Marcus Birro som är en så underbar människa. Efter allsången blev det ju Kronprinsessans födelsedagsfirande från Öland, ett jättefint program där det också bjöds på massor med fina artister. Samma kväll vann dessutom Mjällby AIF sin match mot tvåan i superettan: Åtvidaberg. Det blev fotboll1_10646841dla_184426376-1 till Mjällby, den här matchen blev den sista för Erton Fejzullahu i Mjällbydressen, nu väntar spel i holländska NEC Nijmegen.

I övrigt har väl veckan gått sin gilla gång med det vanliga som hör vardagen till.

Igår var dottern, svärsonen, gubben och jag på en loppis-runda, lite besviken blev jag, det var inte mycket som föll mig i smaken, men billigare blev det ju på det viset. På eftermiddagen hämtade vi sonen i Asarum hos Björn och sen körde vi för att handla på citygross_18442279_thumb kundvagn_20312638i Karlshamn.  När vi kom hem lagade svärsonen kockkatt_gifs_1188239144_358357sin goda köttfärssås som vi alla hungry(3) åt med god aptit, därefter spelade vi spel, umgicks och hade en trevlig kväll tillsammans. Igår kom äntligen bild regnet med åskväder hit och lite har det regnat idag också så nu känns luften faktiskt lite friskare. 

Gubben och sonen har idag fixat Bil%20Trasig%202 med sonens bil, nu skall det bara beställas en tid för ombesiktning så att den blir körklar igen.

Nu är det snart 1304356tkcprmf450 läggdags, imorgon är  en ny dag! 
offtobed_20145683

image_kram(2) Nilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar