måndag 13 april 2009

Soliga hälsningar från Blekinge!

namnlösxx Påskblommor - bukett
Idag har min syster blivit överflyttad till Blekingesjukhuset i Karlshamn efter sin akuta hjärtoperation. Det var tänkt att gubben och jag skulle åkt för att hämta sonen idag. Gubben fick åka själv eftersom jag inte känner mig riktigt pigg, jag hade ju annars tänkt att vi skulle besökt min syster också, men för min del får det vänta tills i morgon.

bloggOrPage_084795496_16659 
Jag vill med det här inlägget skicka en hälsning till alla vänner, det finns inte ork nog till att gå in på varje sida. 
FlowerKycklingar och påskägg
Tänkvärt!   easter_lilly_and_blue_bell_flower

Bemöt alla lika och håll er inte för goda att umgås med dem som är ringa.
ROM 12:16

kylling35
Påskhälsningar till Er alla från mig i ett  soligt Blekinge!

Kyckling med blommorKramKyckling 1

blogg_83524Nilla Liten påskkyckling i ägg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar