tisdag 28 april 2009

God kväll vänner!

ros och fjäril I söndags skulle ju gubben och jag åkt till Osby för att följa de sista tävlingarna på SM i handikappsimning, men tyvärr kom det annat i vägen som gjorde att vi inte kunde åka dit. I söndags eftermiddag var det meningen att sonen, (Christian) skulle kommit hem för att hämta mig, vi hade tänkt gå på fotbollsmatch i Hällevik, det var ju match i “Svenska Cupen” mellan Mjällby AIF och MFF på Strandvallen. Tyvärr blev det lite ont om tid så han var tvungen att åka direkt till matchen. Det var ju sjukt roligt och duktigt av killarna i Mjällby AIF att vinna den här matchen och Christian var ju naturligtvis jätteglad. Nu är lottningen klar för nästa cup-match och det blir Hammarby som Mjällby möter i nästa omgång. Den matchen skall jag i alla fall försöka komma iväg och se.

I går fick vi reda på en mycket tråkig sak angående en av våra “kompisar”. Just nu håller vi på att hitta en lösning på121205~1 problemet som gäller den här personen eftersom han behöver kvalificerad hjälp.  
 
Ibland liksom hejdar sig tiden ett slag
och någonting alldeles oväntat sker. 
Världen förändras för varje dag,
men ibland blir den aldrig densamma mer.
- Alf Henrikson -
dkaxsd(1)
Idag har gubben varit på KFG i Kristianstad för sista gången, på måndag är det AF i Sölvesborg som gäller igen för hans del. Jag  åkte också med idag och var på min vanliga runda på Röda Korsets second-handbutik.

Nu ska vi äta lite och efter det blir det nog så att gubben får
takingpics fotografera lite saker som jag skall auktionera ut på Tradera.

hugs friend
Nilla Nalle%20m%20dagbok

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar