söndag 12 april 2009

Påskdagen

7easteranimation6_34860430
Nu är vi hemma igen, idag har gubben, jag, dottern, svärsonen och min systers man varit i Karlskrona och hälsat på min syster på sjukhuset. Troligtvis blir hon överflyttad till en eftervårdsavdelning på Blekingesjukhuset i Karlshamn under de närmsta dagarna. Just nu sitter jag här med mitt kaffe och skriver detta inlägg. Tänkte koppla av en liten stund, läsa lite bloggar m.m och sen blir det till att fixa med lite annat.

glitter427sm3 Dagens tankekorn!

Livet är inte som en ljusstump för mig.
Det är som en brinnande fackla,
som jag fått för en liten tid,
och jag vill få den
att brinna så klart som möjligt,
innan jag räcker över
den till framtida generationer
- George Bernad Shaw -
glitter429ou4 kurczaczekwduzymkoszu2wb ecionk(1)Nillaecionk(1) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar