onsdag 12 juni 2019

Känner mig rastlös…

0ad711beGod kväll kära läsare! animated-dog-image-0534

I morse körde Tony och jag till Kyrkhult eftersom vi skulle köra Anette till Blekingesjukhuset i Karlshamn, men när vi kom upp till henne, säger hon att det inte är förrän på fredag hon ska ha skjuts. Surprised smileJag brukar ha bra koll på dagar och tider,
men nu hade jag “snurrat till det” ordentligt. Smile with tongue outJag hade tänkt att jag skulle ta mina blodprover på laboratoriet på Blekingesjukhuset när vi ändå skulle vara där med Anette, jag behövde ju ta dessa blodprover idag så vi körde ändå till Karlshamn så jag kunde ta proverna. Dessa blodprover måste ju vara klara tills i morgon, då jag har tid för ett läkarbesök på Hematologmottagningen på Blekingesjukhuset i Karlskrona.hospital_1f3e5 Jag är inte direkt orolig för detta läkarbesök men jag har känt mig väldigt rastlös idag och inte fått något ordentligt gjort, så det känns ändå inte helt okej.

blodprov-bred-webb-920x400[7][9]

När jag var klar på Blekingesjukhuset körde vi vidare till Sölvesborg för att handla färg till köket. Tony har fortsatt att riva ner en del tapet i köket… när han var klar med detta körde han iväg till Bromölla för att handla en ny tändspole till åkgräsklipparen, denna har han också bytt så nu fungerar gräsklipparen igen. Open-mouthed smileGräset växer ju med en väldig fart nu när det både regnar och är ganska varmt. Det är ju lite annat väder än förra sommaren, då vi endast behövde klippa ett fåtal gånger.

Nu skall jag fortsätta titta på dagens partiledardebatt från Riksdagen.
3239f5cb

Önskar alla läsare en fortsatt fin kväll!animated-heart-image-0432
Ta väl hand om Er och varandra!

daed44c7glitterfy7112449T453B81

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar