tisdag 11 juni 2019

Dagarna som gick…

pioner-shutterstock_thumb[2]God kväll kära läsare! 3 (2)

Så är det dags för ett nytt blogginlägg efter en veckas paus från bloggen. 

I torsdags var Christian och en kompis till honom här å hjälpte Tony att byta fönster. Dom bytte 4 st av 6 st fönster på nedervåningen så nu är det bara 2 fönster i vardagsrummet som snart skall bytas också, sedan fortsätter vi med renoveringen både inom- och utomhus.
TBorges_MSG_flowers (1)
Igår blev det ingen renovering utan dagen ägnades åt bilreparationer i stället.
Britt-Marie, Sven, Christian, Amanda och Calle kom hit vid middagstid eftersom Christian och Tony skulle hjälpa Sven med att fixa hans bil inför besiktningen. Jag hade tagit upp ett par stekar från frysen så Britt-Marie lagade mat till allihop medan “killarna” fixade bilen.
TBorges_MSG_flowers (1)
I morse var det mulet och vi trodde att det skulle bli regn så därför körde Tony iväg å tömde släpet samt handlade takpanel till köket. När han kom hem bar han undan köksmöblerna och därefter satte han igång med att riva ner den gamla takpanelen, tapeterna och väggpanelen i köket.

Tyvärr är det ju inte något jag kan hjälpa till med när det renoveras… det hade ju varit kul om jag kunde varit behjälplig med något men tyvärr orkar jag ingenting på grund av smärtorna och andningsbesvären.
8c8e4079
cloud-nine-smiley-emoticon[2][2]_thumb[2]

Nu är det snart dags för mig att sova.

God natt och sov gott kära läsare!

glitterfy7112449T453B81_thumb097574d5_thumb[3]

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar